سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود آهنگ مرداد حمید عسکری

دانلود آهنگ مرداد حمید عسکری

شنیده‌ها از باشگاه پرسپولیس حاکی است که محمد پوستی عضو جدید هیات مدیره این باشگاه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، باشگاه پرسپولیس پس از پایان فصل گذشته لیگ برتر با تغییرات عدیده‌ای در کادر مدیریتی خود مواجه شد و با صلاحدید وزارت ورزش هیات مدیره و مدیرعامل این باشگاه تغییر کردند.

امیررضا خادم که از سوی شخص وزیر وزیر ورزش و جوانان برای واگذاری سرخآبی‌ها اختیار تام گرفته بود، اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس را تعیین کرد که در میان آنها نام‌هایی چون حمید استیلی، مصطفی سلیمی، حسین کاظم‌پور اردبیلی، علی اصغر مونسان، حمیدرضا سیاسی، مهدی خواجه وند و محمد زادمهر به چشم می‌خورد و پس از انتخاب رحیمی به عنوان مدیرعامل علی اکبر طاهری هم به این افراد اضافه شد تا تعداد اعضا به 9 نفر برسد.

با این حال پس از رفتن استیلی به راه آهن قرار شد یک عضو جدید به هیات مدیره اضافه شود و در چند روز گذشته گمانه‌زنی‌های زیادی مبنی بر چگونگی تغییرات در هیات مدیره سرخ‌ها مطرح شد. در این گمانه زنی‌ها حسین هدایتی بیشتر از سایر گزینه‌ها برای اضافه شدن به هیات مدیره شانس داشت اما از اطراف باشگاه پرسپولیس اینگونه خبر می‌رسد که عضو جدید هیات مدیره کسی نیست جز محمد پوستی که پیش از انتخاب اولیه ترکیب هیات مدیره هم شانس ورود به این باشگاه را داشت.

ساعت 18 امروز (دوشنبه) نشست هیات مدیره پرسپولیس برگزار می‌شود و قرار است یکی از مباحث اصلی اعضا، انتخاب عضو جدید هیات مدیره باشد که باید دید نتیجه این نشست چه خواهد بود.